Bestellen
Alles over bestelprocedures, betaling, verzending
Bestelwijze
Wij adviseren u om de Bluelink webshop altijd ingelogd te raadplegen. Zonder inloggen kunt u weliswaar in de online winkel rondkijken, maar wanneer u ingelogd bent, krijgt u extra informatie te zien over voorraad en prijzen. Bovendien wordt uw bestelgeschiedenis geladen.
Betaalwijzen
U kunt bij Bluelink eenvoudig betalen met iDEAL.
Wanneer u niet met iDEAL kunt of wilt betalen zijn er ook alternatieve betaalmethoden:
Wij accepteren geen contante betalingen.
Voorraad
Bluelink heeft een uitgebreide eigen voorraad. Daarnaast onderhoudt Bluelink nauwe contacten met wel 50 partijen in heel Europa. Daardoor kunnen wij acuraat inschatten hoe snel we kunnen leveren en kunt u aan de hand van icoontjes zien wat de beschikbare voorraad is en of artikelen in bestelling zijn .
Offertes aanvragen
U kunt uw bestelling zelf samenstellen in de webshop. U krijgt na bestelling een order bevestiging toegestuurd met specificaties.
Voor ingewikkelde configuraties of bij grote bestellingen adviseren we u om een offerte aan te vragen. Wij maken dan een gespecificeerde offerte op maat voor u die we u als PDF toesturen. door ons opgestelde offerte komt ook in uw bestellijst te staan, zodat u de informatie wanneer u ingelogd bent ook online kunt bekijken.
De prijzen van een door u online samengestelde bestelling en een door ons opgestelde offerte verschillen in principe niet van elkaar. In principe is het enige verschil dat bij een opgestelde offerte en bij hogere aantallen u wel kans maakt op korting.
Orderbevestiging
Na bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail met een PDF attachment waarin de bestelling in detail wordt weergegeven. In deze orderbevestiging geven wij een realistische leverdatum aan, gebaseerd op de op dat moment aanwezige voorraden. Deze leverdatum is afhankelijk van de volgende factoren:
Verzending
Producten worden verstuurd via UPS.
Verzendkosten
Verzendkosten voor zowel binnen-als buitenland worden automatisch meegerekend in de offerte, zodat u daarin kunt terugzien wat de kosten voor verzending zijn.
Levering
Bluelink levert zowel binnen Nederland als daarbuiten.
Levertijden
Na bestelling ontvangt u een orderbevestiging, waarin Bluelink aangeeft wat de verwachte levertijd is. Daarbij wordt meegewogen of artikelen op voorraad zijn of niet (zie ook orderbevestiging).
Binnen Nederland worden producten die voor 17.00 besteld zijn doorgaans de volgende dag geleverd. Wanneer er sprake is van veel uitbreidingen en/of complexe configuraties kan het een dag later worden.
Wanneer de leverdatum van groot belang is, neemt u dan contact met ons op zodat wij speciale maatregelen kunnen nemen, zoals artikelen reserveren of via onze kanalen extra voorraad regelen.
Service Tag
Ieder product dat we leveren wordt voorzien van een uniek servicenummer op een losse sticker. Met dit nummer komt u op de website direct terecht op de pagina waar alle informatie staat over het artikel, inclusief mogelijke uitbreidingen, updates of technische gegevens.
Uitbreiding, inbouw, configuraties
Bluelink kan systemen op maat configureren en compleet leveren. Ook uitbreidingen en inbouwen is mogelijk. Onze technische dienst zorgt er bij configuraties of inbouw voor dat het systeem getest wordt voor aflevering, zodat u een werkend systeem ontvangt.
Internationaal
We leveren internationaal. Bluelink is daarom bereid systemen te configureren met een keuze uit internationale toetsenborden en toetsenborden uit heel Europa. Hetzelfde geldt voor de netsnoeren, die we ook kunnen leveren voor verschillende landen
Btw-teruggave bij uitvoer
Woont u buiten de EU en hebt u bij Bluelink goederen gekocht die u in uw bagage naar buiten de EU brengt? Dan kunt u de Nederlandse btw terugkrijgen, wanneer de waarde van de goederen op de factuur hoger is dan € 300,-.
Ga daarvoor op het vliegveld naar de douane en laat de originele Bluelink factuur door de douane stempelen als bewijs van uitvoer. Deze originele gestempelde factuur stuur je op naar Bluelink, inclusief het bankrekeningnummer waarop u de btw teruggestort wilt hebben. Wij maken het btw bedrag van uw aankoop binnen twee weken aan u over.
U kunt de factuur sturen naar:
Bluelink BV
t.a.v. Administratie
Bolstoen 7b
1046 AS AMSTERDAM
Voorwaarden voor teruggaaf btw bij uitvoer:
Nieuwe onderdelen
Bluelink ondersteunt bestaande systemen en gaat daar heel ver in.
Vraag ons naar de mogelijkheden voor onderhoud en/of nieuwe onderdelen voor uw systemen.
Privacy beleid
Bluelink neemt de privacy van haar klanten zeer serieus.
Bluelink kan in bijzondere gevallen wanneer de leverdatum van groot belang is producten reserveren of vasthouden. Dit is in principe niet mogelijk zonder betaling.
Neem voor reserveringen contact op met Bluelink.
Retourzending/RMA
Wanneer er onverhoopt een probleem is met een product, dat niet te maken heeft met software of niet valt onder de fabrieksgarantie, neem dan contact op met Bluelink. Na overleg en akkoord voor terugzending ontvangt u van ons een RMA code en instructies voor retourzending van het product.
Bestelwijze
Wij adviseren u om de Bluelink webshop altijd ingelogd te raadplegen. Zonder inloggen kunt u weliswaar in de online winkel rondkijken, maar wanneer u ingelogd bent, krijgt u extra informatie te zien over voorraad en prijzen. Bovendien wordt uw bestelgeschiedenis geladen.
Betaalwijzen
U kunt bij Bluelink eenvoudig betalen met iDEAL.
Wanneer u niet met iDEAL kunt of wilt betalen zijn er ook alternatieve betaalmethoden:
- Het is mogelijk om te betalen door overboeking vooraf via bank of giro. Belangrijk is om hierbij het ordernummer van uw bestelling te vermelden. Bij overboeking is de levertijd langer dan bij betaling via iDEAL, omdat producten pas worden verzonden wanneer de betaling binnen is.
- Betalen met creditcard kan ook: wij accepteren Mastercard, Visa Card en Mister Cash
Wij accepteren geen contante betalingen.
Voorraad
Bluelink heeft een uitgebreide eigen voorraad. Daarnaast onderhoudt Bluelink nauwe contacten met wel 50 partijen in heel Europa. Daardoor kunnen wij acuraat inschatten hoe snel we kunnen leveren en kunt u aan de hand van icoontjes zien wat de beschikbare voorraad is en of artikelen in bestelling zijn .
Offertes aanvragen
U kunt uw bestelling zelf samenstellen in de webshop. U krijgt na bestelling een order bevestiging toegestuurd met specificaties.
Voor ingewikkelde configuraties of bij grote bestellingen adviseren we u om een offerte aan te vragen. Wij maken dan een gespecificeerde offerte op maat voor u die we u als PDF toesturen. door ons opgestelde offerte komt ook in uw bestellijst te staan, zodat u de informatie wanneer u ingelogd bent ook online kunt bekijken.
De prijzen van een door u online samengestelde bestelling en een door ons opgestelde offerte verschillen in principe niet van elkaar. In principe is het enige verschil dat bij een opgestelde offerte en bij hogere aantallen u wel kans maakt op korting.
Orderbevestiging
Na bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail met een PDF attachment waarin de bestelling in detail wordt weergegeven. In deze orderbevestiging geven wij een realistische leverdatum aan, gebaseerd op de op dat moment aanwezige voorraden. Deze leverdatum is afhankelijk van de volgende factoren:
- Tijdens het plaatsen van uw bestelling gaat bestellen door anderen ook door. Daardoor is het mogelijk dat de voorraad tijdens uw bestelprocedure teruggelopen is.
- Betaalt u via overboeking, dan versturen wij de producten wanneer de betaling binnen is. In de 2-3 dagen die de bank gebruikt voor betalingen, kan de voorraad eveneens tijdelijk uitverkocht zijn.
Verzending
Producten worden verstuurd via UPS.
Verzendkosten
Verzendkosten voor zowel binnen-als buitenland worden automatisch meegerekend in de offerte, zodat u daarin kunt terugzien wat de kosten voor verzending zijn.
Levering
Bluelink levert zowel binnen Nederland als daarbuiten.
Levertijden
Na bestelling ontvangt u een orderbevestiging, waarin Bluelink aangeeft wat de verwachte levertijd is. Daarbij wordt meegewogen of artikelen op voorraad zijn of niet (zie ook orderbevestiging).
Binnen Nederland worden producten die voor 17.00 besteld zijn doorgaans de volgende dag geleverd. Wanneer er sprake is van veel uitbreidingen en/of complexe configuraties kan het een dag later worden.
Wanneer de leverdatum van groot belang is, neemt u dan contact met ons op zodat wij speciale maatregelen kunnen nemen, zoals artikelen reserveren of via onze kanalen extra voorraad regelen.
Service Tag
Ieder product dat we leveren wordt voorzien van een uniek servicenummer op een losse sticker. Met dit nummer komt u op de website direct terecht op de pagina waar alle informatie staat over het artikel, inclusief mogelijke uitbreidingen, updates of technische gegevens.
Uitbreiding, inbouw, configuraties
Bluelink kan systemen op maat configureren en compleet leveren. Ook uitbreidingen en inbouwen is mogelijk. Onze technische dienst zorgt er bij configuraties of inbouw voor dat het systeem getest wordt voor aflevering, zodat u een werkend systeem ontvangt.
Internationaal
We leveren internationaal. Bluelink is daarom bereid systemen te configureren met een keuze uit internationale toetsenborden en toetsenborden uit heel Europa. Hetzelfde geldt voor de netsnoeren, die we ook kunnen leveren voor verschillende landen
Btw-teruggave bij uitvoer
Woont u buiten de EU en hebt u bij Bluelink goederen gekocht die u in uw bagage naar buiten de EU brengt? Dan kunt u de Nederlandse btw terugkrijgen, wanneer de waarde van de goederen op de factuur hoger is dan € 300,-.
Ga daarvoor op het vliegveld naar de douane en laat de originele Bluelink factuur door de douane stempelen als bewijs van uitvoer. Deze originele gestempelde factuur stuur je op naar Bluelink, inclusief het bankrekeningnummer waarop u de btw teruggestort wilt hebben. Wij maken het btw bedrag van uw aankoop binnen twee weken aan u over.
U kunt de factuur sturen naar:
Bluelink BV
t.a.v. Administratie
Bolstoen 7b
1046 AS AMSTERDAM
Voorwaarden voor teruggaaf btw bij uitvoer:
- Uw kunt bewijzen dat uw vaste verblijfplaats buiten de EU is
- U neemt de goederen zelf mee
- De goederen zijn afgeleverd in Nederland
- U exporteert de goederen binnen drie maanden na aankoop
Nieuwe onderdelen
Bluelink ondersteunt bestaande systemen en gaat daar heel ver in.
Vraag ons naar de mogelijkheden voor onderhoud en/of nieuwe onderdelen voor uw systemen.
Privacy beleid
Bluelink neemt de privacy van haar klanten zeer serieus.
- Uw persoonlijke en zakelijke informatie behandelen wij strikt vertrouwelijk
- De gehele website beveiligd met een SSL certificaat
- Bluelink verkoopt uw persoonlijke gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend beschikbaar stellen aan hen die betrokken zijn bij het uitvoeren van uw order op 'need to know' basis.
Bluelink kan in bijzondere gevallen wanneer de leverdatum van groot belang is producten reserveren of vasthouden. Dit is in principe niet mogelijk zonder betaling.
Neem voor reserveringen contact op met Bluelink.
Retourzending/RMA
Wanneer er onverhoopt een probleem is met een product, dat niet te maken heeft met software of niet valt onder de fabrieksgarantie, neem dan contact op met Bluelink. Na overleg en akkoord voor terugzending ontvangt u van ons een RMA code en instructies voor retourzending van het product.