Retourbeleid
Wanneer u een product wilt retourneren, bijvoorbeeld bij een verkeerd bestelde laptop of wanneer het product niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u contact opnemen met Bluelink. Na overleg en akkoord voor terugzending ontvangt u verdere instructies voor het retourneren van het product. Hieronder staan de voorwaarden voor particulieren en bedrijven.
Bij defecte producten hanteren we een ander beleid. Hiervoor kunt u instructies vinden op deze pagina.
Voor particulieren
Particulieren kunnen een product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Neem hiervoor contact op met Bluelink om retourinstructies te ontvangen met een RMA-code als bevestiging. De kosten voor het terugsturen van het product voor rekening van de klant.
Voor bedrijven
Zakelijke klanten hebben ook 14 dagen de tijd om producten te retourneren. De voorwaarden en eventuele kosten, zoals een restocking fee, zijn afhankelijk van het type product en de omstandigheden. Neem contact op met Bluelink om verdere instructies te ontvangen met een RMA-code als bevestiging. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant.
Heeft u nog vragen over de retourprocedure? Neem gerust contact met ons op.
Bij defecte producten hanteren we een ander beleid. Hiervoor kunt u instructies vinden op deze pagina.
Voor particulieren
Particulieren kunnen een product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Neem hiervoor contact op met Bluelink om retourinstructies te ontvangen met een RMA-code als bevestiging. De kosten voor het terugsturen van het product voor rekening van de klant.
Voor bedrijven
Zakelijke klanten hebben ook 14 dagen de tijd om producten te retourneren. De voorwaarden en eventuele kosten, zoals een restocking fee, zijn afhankelijk van het type product en de omstandigheden. Neem contact op met Bluelink om verdere instructies te ontvangen met een RMA-code als bevestiging. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant.
Heeft u nog vragen over de retourprocedure? Neem gerust contact met ons op.